A web-képes mobileszközöknek köszönhetően a mobil hirdetések száma növekszik. Sok vállalkozás illeszti bele a mobil hirdetéseket a marketing kampányaiba, és úgy tűnik, sikeresen.
A web-képes mobileszközöknek köszönhetően a mobil hirdetések száma növekszik. Sok vállalkozás illeszti bele a mobil hirdetéseket a marketing kampányaiba, és úgy tűnik, sikeresen.
A kattintás-hívás fél millió vásárlót hozott a fél évvel ezelőtti bevezetése óta.
Két módszert használhatnak a vállalatok:
- kattintás-hívás (click-to-call): a vásárló rákattint egy hirdetésre, és ezzel a call centert hívja.
- egyszerűen leolvassa a telefonszámot a weboldalról, és felhívja (tehát nem kattintva)
Az első típus nyomkövetése viszonylag egyszerű, a másodiké viszont (eddig) nem. Egy új mérési eljárással az AdWords segítségével az interneten tartózkodó felhasználónál a mobileszközökről kezdeményezett hívások is nyomon követhetők. Így a reklámügynökségek és a vállalkozások is jobban tudják értékelni a marketing kampányukat.